לעוד הופעות לחץ כאן ---> הופעות ובידור
תוכנית אחרונה שהוקלטה - המופע שירים מהבית - עם יהודית רביץ ואחיה יעקב



בפרויקט המרגש "יהודית ויעקב , שירים מהבית", יהודית רביץ משתפת פעולה לראשונה עם אחיה יעקב (במקצועו גיטריסט, מורה לגיטרה ומפיק מוסיקלי), ויחד הם מחדשים קלאסיקות שעליהן גדלנו ומחזירים אותנו לתחושת אחה"צ של ימי שישי, שאין דומה לה בארץ אחרת...
המופע כולל שירים כמו: "אתם זוכרים את השירים", "פרח הלילך", "צריך לצלצל פעמים", "ניגונים", "הוי ארצי מולדתי" ו"שני שושנים".
בפסח האחרון הקליטו השניים את השירים באולפן הביתי של יהודית, מתוך רצון להחזיק בשירים היפים האלה ולו לרגע.
יהודית מספרת: "סרג'נט פפר, בלאק סאבאט, לד זפלין ואלביס גרו אצלנו במשעול שנונית 45. יקוב, אחי הגדול, הביא את העולם המופלא של המוסיקה ההיא לחדר הקטן שחלקנו בילדותנו. הוא הוציא את האקורדים וניגן בול את כל הסולואים ואני הערצתי כל תו וניסיתי לחקות אותו בכל שנייה שהפקיר את הגיטרה על המיטה. מחוץ לחדר, בטרנזיסטור מצופה עור חום, נשמעו שירים עבריים לקולות מכסחת הדשא של אבא וזמזומה של אמא שהצטרפה לפזמונים החוזרים. יקוב ואני התעלמנו מהתרבות ההיא ודבקנו בדרכנו החתרנית. עברו כמה שנים מאז ולא ש"מדרגות לגן עדן" לא מעביר צמרמורת מסוימת גם בימים אלה, רק שברגע סנטימנטלי אחד ישבנו יקוב ואני, כשני רוקיסטים מקשישים, נזכרנו בשירי יום שישי אחה"צ וגילינו שהוא יודע את כל האקורדים ואני שרה בול את כל המילים".
תודה ל-The QuizMaster על ההקלטה